Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" children"
22 wyników
[1-20] [21-40]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Błażejczyk D., Milewska A. Program „Rodzina 500+” szansą na rozwiązanie problemów polityki rodzinnej i demograficznej pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Prokopowicz D., Wereda W. ECONOMIC AND FINANCIAL SITUATION OF HOUSEHOLDS IN POLAND – ANALYSIS AND DIAGNOSIS pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Batóg A., Gutkowska K., Sajdakowska M. Wybrane aspekty spożycia wołowiny w rejonie o niekorzystnych wskaźnikach makroekonomicznych pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Borowska M., Głąbska D., Guzek D. Wybory produktów żywnościowych przez dzieci w wieku szkolnym w kontekście zmian regulacji prawnych związanych ze sprzedażą produktów spożywczych w szkołach pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Szalonka K., Witek L. Alergie pokarmowe i ich wpływ na rozwój rynku żywności funkcjonalnej i ekologicznej pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Bischoff A. Sytuacja społeczno-ekonomiczna podatnika a udział podatku PIT w płacy brutto w krajach OECD pdf
7. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Dworak J. Kapitał ukryty jako determinanta rozwoju lokalnego pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Marcysiak T. Problem zrównoważonego rynku pracy w województwie kujawsko-pomorskim na przykładzie gminy Cekcyn pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2014
Glińska E., Krot K. Uwarunkowania subiektywnej oceny sytuacji ekonomicznej indywidualnych gospodarstw rolnych w opinii ich właścicieli pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Bazylik R., Parzonko A. Reklama telewizyjna w opinii dzieci i młodzieży pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Gotwald B., Gregor B. ADVERTASING AIMED AT CHILDREN - BETWEEN EFFICIENCY AND ETHICS OF MARKETING ACTIVITIES pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Maj J. New ways and new quality in market research among young customers: Market research through creative ways of spending time: the case study of PLAYDO pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Oleszczyk K. Rola i znaczenie środowiska rodzinnego w kształtowaniu postaw konsumenckich dzieci pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Sibińska A. TV ADVERTISING AND ITS INFLUENCE ON CHILDREN BRAND PERCEPTION RESULTS OF QUALITATIVE STUDY pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Adamczyk G. Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego pdf
16. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2012
Krzyżanowska K., Trajer M. Program „Owoce w szkole” – realizacja i skuteczność w kształtowaniu nawyków żywieniowych u dzieci pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2011
Halicka E. Implementation of CAP programs aimed at increasing the consumption of fruit, vegetable and milk products in Polish schools pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Raczkowska M. Ubóstwo dzieci w krajach Unii Europejskiej pdf
19. Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G, 2008
Heijman W., van Ophem J. Zadowolenie z życia, zdrowie a typ rodziny pdf
20. Scientific Journal Warsaw University of Life Sciences SGGW - Problems of World Agriculture, 2007
Halicka E., Rejman K. Fruit and vegetable promotion programs in the European Union pdf